zeilenwk opkomst

Informatie Welpen Tucanawacht

Als je Welp bent (we zeggen nog wel eens Dolfijnen), hoor je bij de jongste scouts, en ben je tussen de 7 en 12 jaar oud. Hier ontdek je de wereld in, op en vlakbij het water. Je speelt leuke en spannende avonturen in de jungle.

Opkomsten

zaterdag 14.00 uur - ± 16.30 uur

Alle opkomsten in het clubhuis te Dirkshorn, tenzij in ons Vaarplan anders staat aangegeven.

Het programma kan worden opgesteld aan de hand van het verhaal van Junglebook.

De leiding maakt een programma voor een half jaar vooruit. In de tijd dat de vletten in het water liggen (eind maart tot eind november) zal het programma meestal water georienteerd zijn. Als de weersomstandigheden dat toelaten natuurlijk! Er wordt steeds gewerkt aan een gezellige en leerzame activiteiten.

VAARPLAN Scoutinggroep Aquarius (=AGENDA van Activiteiten)

Leiding

De leiding van de Welpen is in handen van:

• Eva Mengers (teamleider)
  • Pieter Meskers
  • Donovan Mengers

Alle leiding heeft een Verklaring Omtrent het Gedrag overhandigd aan het groepsbestuur. De verantwoordelijke leiding beschikt over een leidingerkenning en een bivak/kampeererkenning behaald door cursussen te volgen bij de regionale en landelijke scoutingorganisatie. Daarnaast beschikt de leiding over minimaal CWO niveau 3 / MBL.

Kampen en regionale evenementen

Vul voor vertrek het Vragenlijst medische gegevens / akkoordverklaring

in (staat op deze website onder menu "informatie", bovenaan). Graag voor het kamp inleveren bij de leiding. Na afloop van kamp of evenement wordt de lijst vernietigd (in kleine stukjes gesneden door machine).

Contributie

De contributie is voor het seizoen 2022-2023 € 160,- per lid per jaar. Welpen, zeeverkenners en wilde vaart betalen een gelijk bedrag. Gespreide betaling en andere regelingen kunt u met de groepssecretaris bespreken (secretaris@scoutingaquarius.nl).

Ieder jaar organiseren wij een ledenvergadering.

Contributie wordt aan het begin van het seizoen (medio september) vooraf betaald.

Opzeggingen dienen voor 1 oktober binnen te zijn.

Er wordt geen restitutie verleend bij opzegging gedurende het lopende seizoen.

zeilenwk opkomst

Contact <--klik op contact voor e-mail