van 20:00 tot 23:59 uur

Toneelgroep VVO speelt 'Amateurs!' in De Kastanjeboom

De toneelgroep mag eindelijk repeteren in de grote zaal van de schouwburg. Om het niveau omhoog te brengen, hebben ze voor deze voorstelling een professionele regisseur aangetrokken. De sfeer wordt steeds nerveuzer, er is nog maar weinig tijd tot de première, de regisseur wordt ongeduldiger, kostuums zijn nog niet af, er is geen decor en wie doet eigenlijk precies wat? En wie zit er steeds met het licht te klooien, wanneer komt Joop nou eindelijk en wie doet het met de regisseur, en wie niet? Allemaal vragen waar nog antwoord op verkregen moet worden, vóór de avond van de première…..

Spelers: Paulo Ramler, Peter Tijsen, Willy Ramler, Charlotte de Koomen, Henk Blankendaal, Manouk Gomes, Marion de Leeuw

Regie: Jos Salari

Souffleur: Marga Winder

Techniek: Mario van Tol

Entree: € 12,00 (VVO-leden vrij entree)

Reserveren: vvo33@ziggo.nl

van 20:00 tot 23:59 uur

Toneelgroep VVO speelt 'Amateurs!' in De Kastanjeboom

Regie: Jos Salari

Souffleur: Marga Winder

Techniek: Mario van Tol

Entree: € 12,00 (VVO-leden vrij entree)

Reserveren: vvo33@ziggo.nl

juni

juni

29 jun t/m 30 jun

Jungelweekend voor de welpen in Juni

De welpen gaan het weekend van 29 op 30 Juni op jungle weekend .

Dit weekend zal plaats vinden bij de Land Scouting in Den Oever.

Verdere informatie volgt zo snel mogelijk

juli

juli

30 jul t/m 4 aug

Welpen zomerkamp 2024

De welpen gaan dit zomerkamp samen met Jutters Willemsoord op zomerkamp.

Ze gaan naar scouting kampeereiland Jips.

Het thema blijft nog even geheim

augustus

augustus

4 aug t/m 11 aug

Zomerkamp Zeeverkenners

De zeeverkenners gaan dit jaar samen met Jutters Willemsoord naar Friesland! Met hun wachtschip gaan we een week lang rondtrekken over de prachtige Friese Meren. Het thema houden we nog geheim, maar spot jij de hint?😉 geef je snel op bij de leiding!