Ouderhulp

Een vereniging als Scouting Aquarius in de vaart houden is niet gemakkelijk.
Regelmatig rijzen onverwachte klippen en onvoorziene zandbanken voor onze boeg op.

Bij scouting kunnen ook volwassenen veel beleven en kunnen zij werken aan hun persoonlijke ontwikkeling. Voor het vermijden van zandbanken rondom onderhoud en beheer van ons materiaal en financiën zijn we op zoek naar leergierige, mogelijk al ervaren ouders.

Misschien wil je voor korte of wat langere tijd een project oppakken binnen onze vereniging?  Kunt je hulp bieden bij het beheer en onderhoud van het kampeermateriaal? Of bij het beheer en onderhoud van onze vloot? Iets voor jou? Laat het ons weten: mail HIER het bestuur

Foto vletten

Een vereniging als de onze en vele andere verenigingen met ons, kunnen niet zonder de inzet van vrijwilligers.

Twee keer per jaar organiseren wij een klusdag. Op deze dag wordt het clubhuis en de materialen onder handen genomen, zodat het weer enige tijd voort kan.

In maart, tijdens het NL Doet weekend, wordt het clubhuis aan een voorjaarsschoonmaak onderworpen. Uw hulp is hierbij onontbeerlijk. Wij rekenen op uw hulp!

In september worden de materialen weer winterklaar gemaakt. Ook tijdens de derde zaterdag van september kunnen wij uw hulp goed gebruiken. Houd hiertoe de nieuwsbrief in de gaten.

De klusdagen hebben een gezellig en ontspannen karakter. Ondanks dat er hard gewerkt wordt, is er tijd voor een gezellig praatje en sluiten we de klusdag af met een hapje en een drankje. In maart wordt traditioneel afgesloten met de algemene ledenvergadering.

Samen veel plezier maken en er nog wat van leren ook!

Tevens kan in de loop van het seizoen een beroep op u worden gedaan om de jeugdleden naar een locatie te vervoeren waar een activiteit wordt georganiseerd.