LID WORDEN:

Stuur eenvoudig een mail naar:

Klik hier voor mail: info@scoutingaquarius.nl

Goed om te weten:

Wij hanteren bij de Welpen een leeftijdscategorie van ongeveer 7-11 jaar. Bij de Zeeverkenners ongeveer 11-15 jaar en bij de Wilde Vaart ongeveer 15-18 jaar.

Zeer belangrijk is dat de kinderen kunnen zwemmen (minimaal één zwemdiploma, liefst meer). Zonder zwemdiploma is het niet mogelijk lid te worden van bovengenoemde leeftijdscategorien bij waterscouting. Die verantwoordelijkheid kunnen wij niet op ons nemen.

Het nieuwe lid is natuurlijk van harte welkom om een aantal keren een kijkje te nemen. Graag hebben we dan een contactadres en telefoonnummer om u te kunnen bereiken, indien dit nodig mocht zijn. We sturen een inschrijfformulier, dat u geheel vrijblijvend kunt invullen.

Contributie

De contributie is voor het seizoen 2022-2023 € 160,- per lid per jaar. Welpen, zeeverkenners en wilde vaart betalen een gelijk bedrag. Gespreide betaling en andere regelingen kunt u met de groepssecretaris bespreken (secretaris@scoutingaquarius.nl).

Contributie wordt aan het begin van het seizoen (medio september) vooraf betaald.

Opzeggingen dienen voor 1 oktober binnen te zijn.

Er wordt geen restitutie verleend bij opzegging gedurende het lopende seizoen.