SPONSORKLIKS.COM

Help ons om rijker te worden, zonder dat het u iets kost!

Laatst gewijzigd: 14-11-2018 | 12:34:38

Ga de volgende keer dat u iets online wilt kopen EERST naar onze Scouting Aquarius pagina op www.sponsorkliks.com

Op deze website die voor onze vereniging is gemaakt staat een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder:

Bol.com, Bon Prix, Coolblue, Booking.com, Hotels.com, HEMA, Intertoys en Zalando.

Klik de webwinkel aan van uw keuze en u wordt daar naartoe doorgeleid.

Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert onze vereniging een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost U dus niets extra.

Een commissie van 5% is heel gebruikelijk, dus een internet aankoop van 100 euro kan onze vereniging al zo 5 euro opleveren. Kijkt u maar eens op de website waar u wilt kopen en vervolgens nog eens via bovenstaande methode. U betaalt exact dezelfde prijs en de webwinkel betaalt de commissie vanuit hun marketing (’affiliation’) budget. En let op, als u het niet op deze manier doet, strijkt bijvoorbeeld een vergelijkingssite waar u mogelijk daarvoor heeft gezocht dezelfde commissie op (Google, Kieskeurig, ...).

Voor de zekerheid nogmaals de link:

www.sponsorkliks.com

Alvast bedankt namens alle leden van scoutinggroep Aquarius!

Controleer hier hoeveel geld we al hebben opgehaald.