Wilde Vaart (Cupido wacht)

De leden van de Wilde Vaart zijn in de leeftijd vanaf ± 16 tot ± 19 jaar. Je bepaalt hier al voor een groot deel het eigen programma. Je wordt daarbij ondersteund door de Wilde Vaart begeleider. Je gaat regelmatig op kamp en neemt deel aan tal van scouting-evenementen en helpt ook met het organiseren ervan.

Opkomsten

vrijdagavond vanaf 19.30 uur

Alle opkomsten in het clubhuis te Dirkshorn

Leiding

De begeleiding is in handen van:
Sam Muntjewerf

Donovan Mengers

Rosalie Groenia

Maarten van der Weijden

De leiding heeft een Verklaring Omtrent het Gedrag overhandigd aan het groepsbestuur

De leiding beschikt over minimaal CWO niveau 3 / MBL. De leiding volgt scouting-cursussen om de kennis en de vaardigheden op peil te houden en te verbeteren.

Vaarplan Scoutinggroep Aquarius (AGENDA van Activiteiten)

Kampen en regionale evenementen

Vul voor vertrek het Vragenlijst medische gegevens / akkoordverklaring

in (staat op deze website onder menu "informatie", bovenaan). Graag voor het kamp inleveren bij de leiding. Na afloop van kamp of evenement wordt de lijst vernietigd (in kleine stukjes gesneden door machine).

Contributie

De contributie is voor het seizoen 2022-2023 € 160,- per lid per jaar. Welpen, zeeverkenners en wilde vaart betalen een gelijk bedrag. Gespreide betaling en andere regelingen kunt u met de groepssecretaris bespreken (secretaris@scoutingaquarius.nl).

Ieder jaar organiseren wij een ledenvergadering.

Contributie wordt aan het begin van het seizoen (medio september) vooraf betaald.

Opzeggingen dienen voor 1 oktober binnen te zijn.

Er wordt geen restitutie verleend bij opzegging gedurende het lopende seizoen.

[image108320NLlinklargeImage400nvt]

KLIK HIER voor Contact Cupidowacht