INSCHRIJVEN VOOR ALLE KAMPEN en evenementen !

Grijp je kans: schrijf NU in!

Zeeverkenners Trektocht 23 april 2016

Zeeverkenners & Wilde Vaart Koningsrace 30 april 2016

Zeeverkenners & Wilde Vaart Water vierdaagse woensdagavond 4 mei t/m zondag 8 mei 2016

Dolfijnen Pinksterkamp vrijdagavond 13 mei t/m maandag 16 mei

Dolfijnen Zomerkamp zaterdag 16 t/m zaterdag 23 juli 2016

Zeeverkenners Zomerkamp zeeverkenners zaterdag 16 t/m zaterdag 23 juli 2016

Voor al deze evenementen moet worden ingeschreven via Scouts Online (SOL).

Hoe gaat dat in z’n werk:

1. Log in op https://sol.scouting.nl

2. Klik op <Overzichten/links> (rechts in de menubalk)

3. Klik onder <Zoeken> op <Inschrijven evenementen>

4. Zoek het kamp / evenement en klik hier op

5. Klik op inschrijfformulier en bevestig

6. U ontvangt een bevestiging via het e-mailadres waarmee u staat ingeschreven bij scouting

7. Uw inschrijving voor een kamp is pas definitief als het inschrijfgeld is voldaan.

8. U kunt uw persoonlijke gegevens controleren en wijzigen door linksboven op de menubalk <Mijn Scouting> aan te klikken en daarna <basisgegevens>.
Na wijzigen links onderaan bevestigen: <Wijzigingen opslaan>!

Trektocht 23 april 2016

De trektocht vindt plaats op zaterdag 23 april. We gaan dan in de opkomst van de zeeverkenners de vletten naar Anna Paulowna varen. We hebben besloten om hier een dagje uit van te maken. Waar het mogelijk is worden de zeilen gehesen om de koers te varen. Waar het niet mogelijk is (tegen wind) om te zeilen worden de boten ondersteund door de Ursa Major. De tocht zal langer duren dan een opkomst. Er dient rekening gehouden te worden dat de kinderen op 23 april om 9:00 op het clubhuis zijn en om 16:00 kunnen worden opgehaald in Anna Paulowna.

Kosten: er zijn geen extra kosten aan deze dag

Opmerking: Mocht je NIET mee kunnen geef het dan uiterlijk voor 15 maart 2016 aan per mail aan je Schipper (eldoradowacht@gmail.com)

Koningsrace

De Koningsrace is DE openingsrace van het jaar. We zullen ons daar vertegenwoordigen met zoveel mogelijke vletten. De race is op zaterdag 30 april 2016 en zal worden gehouden in Ewijcksluis. De exacte aanvangstijden worden tijdens de vaarplan van de zeeverkenner bekend gemaakt. We gaan gezamenlijk weg vanuit het clubhuis. U dient op eigen vervoer naar Ewijcksluis te komen. Hou hiervoor het vaarplan in de gaten. We kunnen iedereen wel meegeven dat het een gehele dag is.

Kosten: geen

Opmerking: Mocht je NIET mee kunnen geef het dan uiterlijk voor 15 maart 2016 aan per mail aan je Schipper. (eldoradowacht@gmail.com)

Water Vierdaagse

De water vierdaagse zal plaatsvinden van woensdagavond 4 mei t/m zondag 8 mei. Voor de zeeverkenners is dit de mogelijkheid om kennis te maken met de Jutters (Den Helder). Omdat we samen met de Jutters op zomerkamp gaan.

We zullen met de gehele groep vanaf het clubhuis vertrekken. De vletten zijn al aanwezig. Wij gaan er een gezellige 4 dagen van maken samen met de wilde vaart. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons te brengen naar Ewijcksluis houden wij ons aanbevolen. We hebben auto`s tekort om de gehele groep heen te rijden. Als de water vierdaagse afgelopen is kunt u uw zoon / dochter ophalen in Ewijcksluis.

Kosten: € 50,- (kan betaald worden via SOL)

Opmerking: De kosten zijn voorlopig vastgesteld. De exacte hoogte is bekend voor 15 maart 2016

Sluiting inschrijving: 20 maart 2016.

Medisch formulier: Het formulier is te downloaden op de site (kopje informatie de onderste). Iedereen dient een formulier in te vullen en vier weken voor aanvang van kamp in te leveren.

Betaling: 50% bij inschrijving en 50% vier weken voor aanvang. Het bedrag mag ook in een keer gestort worden. Indien een betalingsregeling gewenst is, graag contact opnemen met de penningmeester/secretariaat via: info@scoutingaquarius.nl

Pinksterkamp Dolfijnen

Zoals elk jaar, gaan we ook dit jaar samen met de andere dolfijnen uit onze Regionale Admiraliteit, op Pinksterkamp. We kamperen in onze tenten bij Scouting Anna Paulowna aan het Oude Veer. Het thema zal alles te maken hebben met piraten en hun spannende water- en landactiviteiten!

Datum: vrijdagavond 13 mei t/m maandag 16 mei rond het middaguur

Kosten: € 30,- (kan betaald worden via SOL).

Sluiting inschrijving: 1 mei 2016.

Zomerkamp Dolfijnen

De dolfijnen gaan dit jaar, samen met de dolfijnen van de INKA uit Den Helder, naar Scoutcentrum Buitenzorg. We gaan met de trein naar Baarn. We hebben besloten dit jaar in een clubhuis te bivakkeren in een bos. We zitten op een terrein van 12 ha, met nog een paar honderd andere scouts. Genoeg te doen in de omgeving en op het terrein.

Datum: zaterdag 16 juli t/m zaterdag 23 juli 2016

Kosten: € 130,- (kan betaald worden via SOL).

Sluiting inschrijving: 15 mei 2016.

Zomerkamp zeeverkenners

We gaan dit jaar op zomerkamp samen met de Jutters van Den Helder. Met hun wachtschip van ruim 31 meter lang er 5 meter breed zullen we vanaf Den Helder naar Friesland varen. De vletten en de motorboot worden boven op de Poseidon meegenomen. In Friesland zullen wij een trektocht gaan houden met de vletten. Het wachtschip zal op een aangegeven plaats weer klaar leggen zodat de vletten met hun bemanning weer aan boord kunnen. Het thema van het zomerkamp houden we nog even geheim. Ons eind station zal zijn in Sneek. U dient uw zoon/dochter op 23 juli 2016 (de tijd word aangegeven op het vaarplan) op te halen in Sneek. Nieuwsgierig naar de Poseidon kijk op: https://www.youtube.com/watch?v=JhDUKJGSJtk3

Kosten: € 130,- (kan betaald worden via SOL)

Opmerking: De kosten zijn voorlopig vastgesteld. De exacte hoogte is bekend voor 10 mei 2016

Sluiting inschrijving: 15 mei 2016.

Medisch formulier: Het formulier is te downloaden op de site (kopje informatie de onderste) Iedereen dient een formulier in te vullen en vier weken voor aanvang van het kamp in te leveren.

DSC02092 DSC02092