Zeeverkenners: geef je nu op voor water4daagse 2018!

Veel plezier op en rond het water

Laatst gewijzigd: 10-04-2018 | 21:38:49

Water4daagse is hét evenement voor de regionale admiraliteit 23 (RA23). Samen met 3 andere groepen uit de regio strijden wij 4 dagen lang op en rond het water om felbegeerde prijzen voor zeilen, roeien en wrikken te winnen. Ook is er een prijs te winnen voor de dagtocht: een tocht voor échte bikkels!

Het water4daagse vindt plaats in van Ewijcksluis gelegen aan het Amstelmeer. Op een groot terrein gelegen aan de haven kamperen wij samen met de Jutters uit Den Helder, Vita Nova uit Schagen en scouting Anna Paulowna. Het belooft weer een geweldig kamp te worden waarin de wedstrijden maar vooral veel plezier centraal staan!

Kort om: alle redenen om je op te geven! Stuur ons via eldorado@scoutingaquarius.nl een mailtje om je op te geven. Ook als je onverhoopt niet mee gaat vernemen wij dit graag.

Verdere informatie omtrent water4daagse is verstuur via de e-mail.