Raksha nieuw bij de Dolfijnen

(Anne)

Laatst gewijzigd: 11-12-2016 | 17:20:42

Beste ouders en Aquarius leden!

Vandaag (10 december 2016, red.) ben ik geïnstalleerd als stuurvrouw bij de  Dolfijnen. Sommige van jullie kennen mij al van de gezamelijke kampen. Mijn naam is Anne (Raksha) Kramer, 26 jaar en ik kom uit Den Helder, getrouwd en ik heb een prachtige dochter van 1.

In 1999 ben ik begonnen als zeeverkenner bij de I.N.K.A’s een echte meidengroep, vanaf ongeveer 2005 ben ik leiding, eerst bij de kabouters en daarna bij de Dolfijnen. Hier ben ik eerst gewoon leiding geweest, en na 4 jaar werd ik schipper. Dit was een geweldige tijd, helaas werd de groep steeds kleiner en toen kwam het besluit om de Dolfijnen en Zeeverkenners samen te voegen. Ook dit vond ik geweldig leuk om te doen. Helaas was het afgelopen jaar het laatste jaar van de I.N.K.A. groep.

Omdat ik niet met scouting wilde stoppen heb ik gevraagd of ik me nuttig kon maken bij Aquarius! Aangezien de dolfijnen al regelmatig met elkaar op kamp gingen en we elkaar goed kennen heb ik gekozen voor de Dolfijnen. Ik wil graag nog jaren genieten van het leiding geven en dingen lerwn aan de kinderen op en rond het water en alle gezelligheid van waterscouting! Vanaf nu zullen jullie mij elke zaterdagmiddag zien!

Tot zaterdag!

Liefs,