BOERENKOOLFUIF 2017

Gezellig met z'n allen happen en kletsen !

Traditioneel wordt deze eerste opkomst van het nieuwe jaar gezamenlijk gevierd met de BOERENKOOLFUIF.

Dit jaar is de BOERENKOOLFUIF op zaterdag 14 januari 2017.
Zeeverkenners: aanvang 09.30 uur (piepers jassen en koken!).
De Dolfijnen beginnen deze dag om 11.00 uur. Dan beginnen we met de installatie van de zeeverkenners.
De maaltijd start rond 12.00 uur.
Er is natuurlijk als toetje weer de wedstrijd om de langste appelschil. Met leuke prijsjes. Thuis alvast maar oefenen!
Bord, mok en bestek zijn op het clubhuis aanwezig. Het is misschien wel handig om een scherp schilmesje mee te nemen. Om ongeveer 13.00 u. is ’t feest teneinde.
Daarna gaan de oudste leden (Zeeverkenners en Wilde Vaart) met de leiding alles weer opruimen…

Alle leden en medewerkers van de groep zijn van harte uitgenodigd aan deze maaltijd deel te nemen. Dus ook de leden van het oudercomité / de klussenclub!

IMAG3170 IMAG3170